2 identieke werden 2 gelijkende jurken

Omdat het vriendinnetje op bezoek kwam, besloot ik de meisjes te verrassen met twee dezelfde jurkjes.
In mijn stoffenkast vond ik hiervoor het geschikte stofje waarvan de kleuren me deden denken aan sneeuw, ijspegels...
ik twijfelde nog even om naar de stoffenwinkel te gaan, maar kon me gelukkig inhouden... mijn stoffenkast lijkt dan ook al goed op een kleine winkel.

Ik paste de Siennajurk uit Lvm aan, zodat de hals niet te bloot was... te koud voor de winter.
De 2 identieke jurken ontstonden:

En dan sloeg het noodlot toe... een draadje kwam los in het jurkje van vriendinnetje door mijn eigen toedoen. Ik gaf er een nieuw stiksel op en gefixt . Maar je geeft toch geen hersteld geschenk af? Alhoewel je het eigenlijk totaal niet zag...

Ik haalde de ganse jurk uiteen... knipte wat... en ik maakte een nieuwe jurk in een nieuwe versie, met tailleband en polsboorden... met tevreden resultaat 🙂

De jurken werden gelijkaardig... maar zo blijven we toch uniek!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Fluo dots

Bloesje